Leinonen Suomi Oy on suomalainen perheyritys, joka on osa kansainvälistä Leinonen Group -tilitoimistoketjua. Leinonen Group toimii tällä hetkellä yhdessätoista eri maassa ja sen palveluksessa on noin 160 henkilöä.

Toimintamme edelleen laajentuessa haemme Helsingin toimistoomme palkanlaskentataitoista, asiakaspalveluhenkistä ja itsenäiseen työskentelyyn kykenevää kielitaitoista palkanlaskijaa vakituiseen työsuhteeseen.

Palkanlaskijana vastaat yhdessä palkanlaskentatiimin kanssa eri toimialoilla toimivien asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinneista sekä viranomaisilmoituksista. Toimintaympäristömme on kansainvälinen ja haastava, jonka vuoksi vahvan suomen- ja englanninkielen suullinen ja kirjallinen taito on välttämätön. Muut kielet katsomme eduksi.

Odotamme sinulta:

-         vankkaa palkanlaskennan työkokemusta

-         tehtävään soveltuvaa koulutusta

-         tarkkaa, vastuuntuntoista ja järjestelmällistä työskentelyotetta

-         työlainsäädännön ja mielellään usean työehtosopimuksen hyvää hallintaa

-         hyvää MS Office -ohjelmien osaamista

-         eduksi katsotaan kokemus Procountor / Visma-ohjelmista

-         kielitaitoa (suomi ja englanti, muut katsomme eduksi)

-         asiakaspalveluhenkisyyttä ja oma-aloitteista työotetta

Oletko etsimämme palkanlaskija? Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen sähköpostilla contact@leinonengroup.fi 7.7.2017 mennessä. Otsikoi viestisi "Palkkahallinnon ammattilainen". Lisätietoja tehtävästä antaa Eva Ivakko, 27.6.2017 klo 12-15 puhelinnumerosta 044 7451 355.